ARRIBADA 2011: El CMI L’Arena acoyerá en setiembre una esposición de la Fundación Vicente Ferrer

Pola mor d’un alcuerdu ente l’Asociación Cultural L’Arribada y la Fundación Vicente Ferrer el Centru Municipal Integráu de L’Arena, en Xixón, va acoyer durantu cuasi tol mes de setiembre la esposición fotográfica “Comprometidos con Anantapur”, que supón un averamientu a les problemátiques de la India y al trabayu qu’esta fundación fai nesi llugar.
La muestra, que ta formada por 31 paneles de 120×80 centímetros y 1 panel de 40,5×29,5 centímetros, pretende averar a los sos visitantes a la situación de la India rural, en concretu nuna rexón como la d’Anantapur que’tis considerada como de les más probes d’esti país asiáticu.
La organización desarrolla la xera col envís d’ameyorar les condiciones de vida de los dálits o intocables, una de les comunidaes más marxinales y escluyíes dientro del sistema de castes hindú.  El fundador, Vicente Ferrer, lleva dalgo más de 55 años trabayando na India xunto a los más desfavorecíos. Actualmente, les iniciatives de la fundación lleguen a 1.874 pueblos, beneficiando a más de dos millones y medio de persones.
Advertisements

Dexa un retruque

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s