>Gonzali Producciones asoleya dos clips del doblaxe de ‘El tercer home’

>

Gonzali Producciones asoleya na so páxina web dos clips pertenecientes al doblaxe n’asturianu del clásicu dirixíu por Carol Reed ‘El tercer home’. El primer clip correspuende al empiezu de la película cola narración doblada pol periodista Carlos Novoa, y la primer apaición de Holly Martins, personaxe interpretáu por Joseph Cotten y que dobla l’actor Antón Caamaño. El segundu clip’tis una una escena onde falen Holly Martins y Ana, personaxe ésti interpretáu por Alida Valli y que dobla a la nuestra llingua l’actriz Mar Buelga.
‘El tercer home’ va estrenase’l sábadu 5 de febreru, a les 18,30 hores, nel Salón d’Actos del Centru de Cultura Antiguu Institutu de Xixón.

Imprimir

Advertisements

2 comments

  1. >Joder menos mal que se haz algo profesional. Prestame la de san pedro. La narración’tis per bona. El doblaxe lo mesmo. A ver que falen agora los que tan tol santu dia machacando la llingua.

  2. >¡Qué carrera lleva el chico éste, Illán! ¡Y qué esfuerzo por su parte y la de su familia…! Espero que tu próxima estancia en Nueva York sea de lo más fructífera, que traigas un bagaje importante de experiencias y de aprendizaje. Como dice el anterior comentarista, a ver qué dicen los que machan la llingua, y también los que no la machacan pero viven de ella y pesebrean envidias y zancadillas.

Dexa un retruque

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s