Aurora García Rivas presentará "Trinquilintainas" na Arribada 2008

Aurora García Rivas va presentar el so últimu poemariu, Trinquilintainas, nun actu onde tamién intervendrá la escritora Carmen Rueda. Sobre esti llibru diz la so autora “este é o segundo libro de poesía qu’escribo na miña lengua vernácula. Supoño que, aínda sin pretendelo, os meus paisaxes, os tópicos de sempre, a miña infancia e muito do meu presente, tan nel. Tampouco penso demáis neso ¿pra qué? O libro fala de dous tempos: o dos álamos (aqueles que cantaban ó aire do outono, erguidos como vixilantes da vida e dos días) y o dos cipreses (erguidos tamén, coa folla afilada todos os días do ano) agardando a qu’eu volva, como Ulises, a miña Ítaca“.

Aurora García Rivas tien publicao los títulos siguientes: O viaxeiro da noite, Trabe, 2004; La tierra vertical, Atenéu Obreru de Xixón, Colección Deva, 2005; Contos, ducia e media d’eles, Trabe, 2007; La sombra del alcaudón (Premio Ateneo Jovellanos de Poesía de 2006), Vitruvio, 2007, y Cinco contos pra xogar coa música, Trabe, 2007 (que tamién presentará nesta Arribada). Ye la coordinadora de la antoloxía Na boca de todos, pulicada pol Ayuntamientu d’A Veiga.
Dexa un retruque

